mervee161221 Kızlar bebeğim hiçbir biberonu kabul etmiyor sütümü sağdığım zaman içiyor ama mamayı biberonda kabul etmiyor kaşıkla veriyorum o da çok zor oluyor biberona nasıl alıştırabilirim?
Aybuk06 mervee161221 8 ay boyunca kasikla icirdim cok zordu.doke saca icerdi. İcene kdar 1 saat sürüyordu. Ustu basini pisletmesinden bahsetmiyorum bile. 8 aydan sonra tamamen mamayi birakti. Simd ek gida meme idare ediyoruz
mervee161221 Aybuk06 Bugüne kadar biberone ihtiyacımız olmadı ilk defa da mama içiyor ama biraz zorlanıyoruz şuan ek gıda emzirme bizde devam ediyoruz nasıl alışacak bende bilemiyorum