esrayaren her çocuğun gelişimi farklı. Kızım 8 aylık yerinde durmayan bir bebek. Emekliyor , tutunarak kalkiyor, çekmece açıyor .Sürekli peşinde olmak lazım 😏 ilk kızım ise 15 aylık yürüdü mesela. Ah ne rahatmis herşey diyorum şimdi. Rahat rahat iş yapardım o da yanımda dururdu. Şimdi mümkün mü ? Hatta geçen isyandaydim neden erken yürümesi , emeklemesi için bir söylenti var bilmiyorum ama ben yildim valla. O yüzden hicc takma kafana. Elbet gelişimi çerçevesinde herşey olacak. Bir bitmiyorlar ki niye konuşmuyor gelecek bundan sonra birde 😓