Umutveannesi Papatya2636 2 ay 21 günlük sabah akşam yıkadığım için koku almadım ama yıkamasam kokar mıydı bilmiyorum 😄 aslında Yenidoğanlar terlemez diyorlar ama bilemedim
Papatya2636 Umutveannesi bende hergün yıkıyorum🤷🏻♀️Terliyor benimki süreklı ıkınıyor venemede savaş verdiği için
Songlmst @Papatya2636 canım benim kokuyo şuan yaz ayları olduğu için normal benimde bebegimin boyunlari kizariyodu beyaz topak topak oluyodu oda terden ve kokuyodu çok normal ama mutlaka islak ve temiz bi bezle sil ve kurula