Elistosunanasi Kızlar kızım 2.5 yaşında 2 ay kadar oldu emzirmeyi bırakalı ama sütüm hala kesilmedi ve ağrı yapıyo sağınca da tekrar süt geliyo sütten kesilmek için ilaç vs var mı kullandınız mı
Sebeyda Elistosunanasi bende bir ay oldu keseli kesinlikle sağma sagdikca süt üretilir hiç bitmez ben hiç karışmadim iki haftada süt kesildi gitti
Sebeyda Elistosunanasi ağrısı çok olacak ama dayanmalisiniz çok uzun süreli geçmezse Dr gidin bende de çok ağrı oldu geçti zamanla
gulse_uyak beyaz lahana yapragını yıkayıp soğuk soğuk göğsüne koy kalsın bir gece inanılmaz rahatlatıyor.ve şişmeye başladığı anda elinle sadece rahatlayana kadar sağ fazla sağma ki fazla süt üretmesin.zamanla gidecek süt