Fatma_ikiz saat 7den sonra sürekli ağlıyor kucaklıyoruz evin içinde gezdiriyoruz bağırıyor alt çenesini titreterek ağlıyor metsil damla kullanıyorum fayda göremedim önerileriniz var mı?
Asena- Fatma_ikiz benim denemediğim bişey kalmadı büyüdükçe kendi kendine geçiyo o yüzden bolca sabır diliyorum
Allmillaa Fatma_ikiz bize de kolik dediler ama ağlama yok şükür maflor diye bir damla kullanıyorum acı elma yağı Gül yağı ile pekmeZi karıştırıp da sürüyorm tahinın üzerindeki yağında sürüyom kakasını yapamıyordu yapıyor şimdi gaz da ckıuor ıkınsa da 😁
Melekbas Fatma_ikiz banyo bol bol masaj gaz damlasi ve peribiyotik rahatlatiyor emziriyorsaniz yediklerinize dikkat edin mama kullaniyorsaniz kolik mamasi alin iki aylik benimde bebegim bu sekilde rahatliyor allah yardimcin olsun