EmelMina benim yiğenimde ağır değil yani atıyorum ağZından salyeler akmıyor,saldırganlığı yok, sen sarıldın mu kaçmaz, sallana sallana koşmaz,zeka geriliğide yok . Zaten Dr a konuşamıyor diye götürdüler. Bizdede genetik erkek kardeşim ilkokul 1 de bile net konuşamıyordu okulla beraber toparlandı. Sormak istediğim başlangıç seviyesinde olan çocuk iyileşme gösterir mi? Yani 2,5 yaşında özel kreşe başlıycak, ilkokula normal eğitim verilen okula gidebilir mi,? Kusura bakma lütfen bi örnek olduğu için soruyorum .