Oğlum 13 aylık olmak üzere mama ve ek gıda ile besleniyor. Bir çok yerde haftada 1 2 gün balık tüketimi yoksa balık yağı kullanımı öneriliyor 1 yaşından sonra. Fakat araştırınca bazi yerlerde mama icerisinde balık yağı olduğu için ekstra vermeye gerek yok deniyor bazi yerlerde de mama içerisindeki miktar yetersiz diyor. Doktoruna sordum isterseniz kullanın şart değil gibi bir cevap verdi iştah açmaz falan dedi ama benim derdim iştah değil zaten beyin ve sinir gelişimi için gerekli mi dedim isterseniz kullanın dedi. Net bir şey demeyince kafam karıştı. Benzer durumdaki anneler kullanıyor musunuz acaba