Henna1327 gün gün süre uzatarak çıkın atıyorum ilk gün 15 dk 3 gün sonra 20 dakika gibi. Bir de hava cok sıcak bebek arabasına koyuyorsanız üstünü örtmeyin acık olsun havasız kalmak ya da cok sıcak olması da yorar mutsuz hissettirir. Yüzüne güneş gelmesi de sıkıntı verebilir kafasını gölgelik altında tutabilirsiniz. Kolları ve bacakları açık olması iyi olur hem d vitamini de alır. 2 aylık da olsa konuşa konuşa yolu ağaçları etrafı anlatarak gezdirmeniz daha iyi olur. Bir de dışarı 40 günlükken sadece gezmeye çıkmış, öncesi hep doktor sıkıntı veren işlemler onunla bağdaştırmış olabilir. Süreyi düşükten tutup kademe kademe artırırsanız orta yolu bulabilirsiniz diye düşünüyorum 🌺