Kizlar bebeğim 7 haftalık ve sabahtan beri huysuz .gazını da çıkartıyorum ama yinede bağırıyor karnı sert gibi su torbası koydum yeni uyudu öncesi banyo yaptırdım .bebek arbqasi ile gezdirdim sizde gaz olabilir mi yada kolik flaan 3.cocugum ama öbürleri böyle değildi bu değişik