OzlemK34 Bir aylık bebeğim var anne sütü ile besleniyor dün isim vardi o yüzden emziremedim mama verdik dünden beri kakasını yapmıyor ne yapabilirim
Silacnr011 OzlemK34 normal 1 gün yapmaması benim bebeğim 1 hafta kaka yapmadı doktorum normal olabilir dedi gaz sancısı yoksa kendiliğinden yapacaktır
Serpilctn OzlemK34 dün çocuk doktoru bana poposuna zeytinyağı sür rahat yapar dedi benim oğlumda 1 aylik
Silacnr011 OzlemK34 masaj yağıyla masaj yapmayı dene hem gazı çıkar hem kakasını yapabilir ılıktan bir tık sıcak su ile yıka. Spa merkezine götürme şansın varsa oraya götür çok çok faydasını göreceksin