Fundakrbs Kızlar yarın 40 cıkıyor ama adet oluyormusum gıbı kan gelıyor ılk 20 gundur cok az gelıyor bıtmıstı nerdeyde 4 gündür aşırı kan gelıyor normelmı
Silacnr011 Fundakrbs normal galiba bende de öyleydi 3 buçuk ay oldu doğum yapalı hala ara ara kanamam oluyor. Bir süre böyle devam edermiş düzeleceğini umuyorum 🤣
Buse-94 Fundakrbs benimde uzun sürmüştü ama doktorum emzirdiğin zaman boyunca normal demişti sonrada çok gelmedi zaten geçti kendiliğinden. Normalmiş yani☺️
Fundakrbs Silacnr011 inşallah canım vallahı azalmıstı baya gelmıyordu bıle 4 gundur adet gıbı gelıyor😀
Fundakrbs Silacnr011 aynen vallahı korktum doktora gıdıcektım bende ılk cocugumda 25 gun olmustı sonra bıtmıstı bunda boyle olmayınca
Dunaaaa Bu yorumları okuyunca lohusa kanamamin biteceğine dair umutlarım tükendi….zira 38 gün oldu haka kanıyor…………….