Kami0684 kesinlikle deneyin. Tutturmak biraz zaman alıyo, bebeğin emme noktasına göre iyi ayarlamak lazım ama ayarlanınca da çok güzel bir sistem. Anneyi de inanılmaz motive ediyor. O göğüsünüzden mama dahi içmiş olsa annelik duygusu kabarıyo süt artıyor. İnşallah faydası olur emzirirsiniz bol bol sütle