Merhaba kızlar kızım 1 hafta onceye kadar çok güzel emiyordu bir haftadır hiç emmiyor meme ağzına gelince bas bas bağırıyor sadece gece emiyor ve öyle duruyor gündüzleri bezi kuru gece dolduruyor ne yaptıysam yok ağlıyor sütümü sagip biberonla versem alışır mi acaba bu sefer de beni bırakır mı çok zor durumdayım lütfen akıl verin