Kızlar hepimiz acil bir durum olduğunda doktorla iletişime geçebilmek için özel hastanelere para veriyoruz yoksa kilo boy takibini sağlık ocağı da yapıyor. Bebeğim 10 günlükken medipol megaya gittim Mesut hoca diye biri vardı bebeğimin bezinde turuncu lekeler vardı rengi hafif sarımsıydı iyi emzir dedi ne kan tahlili aldı ne bir şey sarılık yok dedi. Ertesi gün bir daha gittim bu sefer Mesut hoca yoktu Zeynep diye bir hoca vardı dediki sarılık için tahlil verin ben sonuca göre sizinle iletişime geçerim o gün sonuç 14 çıkmış ancak doktor asla iletişime geçmedi ertesi gün baktım artık limon sarısına döndü öğlen kendim aradım telefonları açmadılar en sonunda asistan sonuç 14 dedi. Yani 2 saate çıkan kan testini bana 1.5 günde bildirdiler( şimdiki aklım olsa laboratuvara kadar heryerini talan ederdim ancak yeni annelik tecrübesizliği vardı üzerimde ) her neyse bebeğimin o gün sarılığı 18e çıktı Mesut hoca bana sarılık yok demeseydi, Zeynep hoca sonucu bildirseydi emzirirken mama takviyesi de verirdim ki yavrum on kere kan alınmasına maruz kalmasın. Neyse sarılığı atlattık normal kontrolleri için Rüstem hocaya götürdüm bebeğimi, ilgisi aşırı içime sinmese de yine de başka doktor bulamadığım için götürdüm. 3 ayda sadece iki kere yazdım (iletişim numarasını kendi verdi ) birinde 3 gün sonra üst üste yazdığım için asistanı iletişime geçti , Diğerinde bebeğim kovid olduğu için yazdım hocam yapabileceğim bir şey var mı diye bugün 4. Gün yine cevap yok. Ben mi şanssızım doktor konusunda? Demiyorum ki hemen cevap versin ama en azından aynı gün iletişime geçmicekse neden özel hastaneye tonla para veriyoruz ki. O hastanede bir tek Eray hoca çok iyidir o da acil doktoru olarak görev yapıyor. Şimdi başka bir doktor buldum ona gidiyorum kızlar ben yanlış yaptım siz yapmayın.