Aylindirgen sağdığınız miktar memedeki sütü belirlemez, süt zaman zaman azalır bazen çoğalır hepsi normal. Bebeğinize yeterli gelmiyor olabilir bu da normal. Mama miktarını azaltıp bebeğinizin durumunu kontrol edebilirsiniz, doktorunuza mutlaka danışın. Mama dünyanın en kötü şeyi değil, biberonda. Ben biberonun meme reddi yapacağına inanmadım. Hiç özel biberonda kullanmadım. Mama içtiği halde yarım saat memede durduğunu da bilirim. 20 cc içip hepsini kustuğunu da. Bebeğinizi dinleyin ve doktorunuzu :)