Rumuz_13 Kızlar altını değiştirirken genital bölgesinin içinde de kalıntı oluyor ama dr oraya pek girme deei. Siz sadece popo ve yan bacaklarımı temizliyorsunuz
sarmaliklahana Rumuz_13 bir cocuk doktorunu izlemiştim sadece yukarıdan aşagı tek hamle ile cok bastırmadan tahriş etmeden gec diyordu bende öyle yapıyorum. Günde 2 sefer dusa sokuyorum zaten hafife yıkıyorum poposunu ön kısmı falan
Eski9 Rumuz_13 ben temizliyorum hafifçe çünkü oraya da kaka pislik giriyor dudak içi alınıyor yani aslında diğer kisimla bir alakası yok zaten öyle pis kalırsa idrar yolu enfeksiyonu veya başka rahatsızlıklar söz konusu olabilir dışkı sonuçta yani
Eylulllllll 1Beybiletto benimkinde de hep gidiyor. Gidiyorsa net olarak sizce enfeksiyon kapar demek mi ? Ya da size enfeksiyon, sistit sık uğruyor mu ?
basaksahinx Rumuz_13 evet ilk baş öyleydi o teee doğumdan anne karnından kalan kalıntılar her banyo da yıkıyorum su iLe herhangi başka virşey kullanmadan yavaş yavaş azaldı
Rabiaugur Rumuz_13 iç dudaklarda beyazlıklar var temizlemeye çalışmıyorum ama bazen siliyorum zaten her gün banyo yaptırıyorum suyla yıkamak daha iyi bence
Berilikomunannesi Rumuz_13 canım bizim bebeğimiz idrar yolları enfeksiyonu geçirdi daha 20 küsür günlükken. Kaka yollu bakteriler sebep olmuş olabilir büyük ihtimalle dediler. Güzelce önden arkaya temizleyin ıslak pamukla
Berilikomunannesi Rumuz_13 çocuk acayip uykuluydu her saat başı emen bebeğim o gün 3 defa emdi 3 ünü de fışkırarak kustu. Uyandırmaya çalışsak bile kalkmıyordu çok halsizdi hemen acile götürdük ateşi de varmış