Annelerrr bebeğim 4.5 aylık ates halsizlik vs dr gittik boğaz enfeksiyonu ve dis dedi antibiyotik tedavisi verdi ama ateş surupla 37 lere düşüyor sonra tekrar çıkıyor antibiyotik ishal yaptı napacagimi şaşırdım burnumuz da tıkanmaya başladı dr normal hastane de olan serum verdi onunla biraz açılıyor acaba onu buhar halimde kullanan var mı? Ne kadar sürede iyileşme olur acaba fikri olan var mı psikolojik olarak insan destek arıyor.🤷🏻♀️