Hasmeftun illa ki geçecektir tamamen bitmese bile azalır , cildiyeye gitmeyi denersiniz olmazsa. Benim de hemen geçmedi 2 aydan uzun sürdü belki . Hatta benim tüyüm o kadar azdır ki göbeğimde hiç yoktu . Hamilelikte bildiğiniz tüy ne kıl oldu ve maalesef hala gecmedi bebeğim 10 aylık. Almak asla istemiyorum zamanla dökülür diyorlar ama ben de bilemedim ne yapacağımı. Doğumdan sonra da çok terlemeye başladım maalesef o da geçmedi hala.