Merhabalar. kızım 25 günlük.sol göğsümün hemen ucunun oralara yakın yerinde sertlik farkettim. İlk farkettiğimde baya büyüktü ve üstten kızarık kabarık gibiydi. Öyle bi ağrım yok şuan dokununca emzirebiliyorum. Hemen araştırdım. Bolca emzirdim giderek kızarıklık geçmeye basladı bugun 4. Gün ama nohut büyüklüğünde beze hala orda. Ellede sağıyorum. Ne yapmam gerekir psikolojimi bozdu ne kadar sürede geçiyor bu :😢