Hazelzkn12 Kaç damla kullanıyorsunuz anneler kilosu kadar damlamı yoksa doktorunuzun önerdiği şekilde mi
Busraaslan Hazelzkn12 bana doktorumuz kilosu*2 ya da 1 ml demişti ben 1 ml kullanıyorum yani o ölçekle 2 defa veriyorum
Wanderlust Hazelzkn12 doktor tahlil yapip degere gore verdi deger dusuk ciktigi icin 15 damla ile basladik 6.ayda
Hazelzkn12 Busraaslan banada doktor öyle ver dedi de çok gelmezmi öylede bebeğe diye düşünüp vermedim kilosu kadar verdim
Zamansizportakal Kilosu kadar damla demişti doktor ama bizde aşırı gaz sancısı huzursuzluk yaptı bestirona geçtik sonra
Hazelzkn12 Zamansizportakal bizde bestirondan geçtik buna bestiron yaramadı bize de değerleri düşük çıktı
Zamansizportakal cigdemkrkmz bize doktor öyle ded ama bebeğe göre değişebilir siz yine de sorun isterseniz yanlış yönlendirmek istemem
Bersahefem Wanderlust kullandıktan sonra yükseldi mi peki.damla işe yarıyor mu acaba biz de yeni kullanmaya başladık
Bersahefem Wanderlust maşallah ☺️Peki sabah akşam mı kullanıyordunuz yoksa sadece sabah mı birde kaç damla
Busraaslan Hazelzkn12 yani aslında çok gibi geliyor fakat böyle damla hesabıyla aynıya geliyor gibi birşey
Hazelzkn12 Zamansizportakal Demir deposu boş çıktı valla çocuğun ya bayadır bestiron kullanıyordum ama her çocuğa yaramıyormuş işte bu ocean yarar inşallah bizede