bebegimveben2901 Evinize gelip çocuğuna sadce yapma diyenler icin napiyosunuz ya utanmiyolarda çocuk her yerin anasını agaltirken artık çocuklu insan çağırmiyorum
Hale3400 bebegimveben2901 ben dışarıda görüşme teklifinde buluyorum o kişilere bazıları işin tadını çok kaçırıyor
susunbebekuyuyo bebegimveben2901 kişinin kendi yapısı sanırım bende tam tersi devamlı gözüm çocukların üstünde misafirliğe gittiğimizde
Doga0812 bebegimveben2901 alır oturtur yanına yinede laftan anlamıyor ise napsin durmayan çocuğu ben olsam o şekilde evden giderim durmuyor diye
mariecurie20 bebegimveben2901 çağırmasan da parkta bahçede denk geliyorlar. Dün çocuğun biri gelip bi anda kzımın suluğundan su içti. Annesi yerinden bile kalkmadı gitti kızına su aldı sonra. Ve ben de kızıma suyu varken su almak zorunda kaldım. Parasında değilim ama bize de bi su alıp incelik yapabilirdi o bile yok
Oglummmmb Yapma demek var yapma demek var. Oturup hiç onu tutmuyorsa ayrı. Ama kalkıpta çocuğu dövcek hali yok sonuçta çocuk bu tabikide dağıtacak kirletecek. Benim hiç gözüme gelmez.
Minelay bebegimveben2901 Bende ev sahibinin en ufak bir şeyde gözünün patlamasına gıcık oluyorum mesela .Ya sen hiç mi çocuk olmadın ya da çocuklarını nasıl büyüttün diye sorasım geliyor. Kızımla bir haftalığına amcama gittik. Kızım çok sakindir bir yeri dökme vs huyları yoktur. En ufak bir şeyde hemen geriliyorlardı . Eline bir şey veremiyordum yemesi için döker diye . Bir daha da tövbe ettim zaten .
Canannk bebegimveben2901 bizdede var öyle bi dert eşimin akrabası kızları var gelecez dedikleri zaman eşimle kavga ediyoruz kızı evin altını üstüne getiriyor robotumuzu bozdu bozdu deneyim basit kalır yanmış üzerine çıktığı için perdemizi bozdu biz dur yapma dedikçe annesi babası bize bozuluyor ama onlar dur sus demiyorlar
Yasemin34 bebegimveben2901 artık kabul etmiyorum mümkünse 1 aydır gelen misafir tekliflerini geri Red ediyorum nedense hep gelmek istiyorlar hiç siz gelin demiyorlar