Tecrübeli anneler yardımınıza ihtiyacım var. Bebeğim 2,5 aylık. Bu zamana kadar kilo almasında bir problem yoktu ondan sorun etmedim ama bugün doktor haftalık alması gereken kilo olarak alt sınırda olduğumuzu ve aktif emme süresini uzatmamı istedi. Bebeğim 5 dk aktif meme emdikten sonra memede uyuyor. Ne yaparsam yapayım uyandıramıyorum. Daha doğrusu emiyormuş gibi yapıyor ama yutkunma yok. Arada yine böyle aktif emiyor yutuyor sonra yine aynı şekilde. Dudak ve içeride dil hareket ediyor fakat yutma yok. Bunu nasıl düzeltebilirim? Bir 10 dk aktif emse rahatlatacağım.