Herkese merhaba çok tedirgin olduğum bi konuda bir de sizlere danışmak istedim oğlum 1 yaşında fakat emekleme sürünme yürüme bunların hiç birini yapmıyor sadece oturuyor kollarından tuttuğumuz zaman adım atıyor koltuk kenarından da biraz sıralıyor ama benim tedirginliğim kendi başına başka hiç bir işlevi yapamıyor mesela bi yere tutunup yattığı yerden kalkmak oturur pozisyona gelmek gibi bu durum da beni endişelendiriyor bu durumu yaşayan var mı acaba yada önerisi olan