Hanımlar merhaba.. görümcem eşimi aramış.. kızı liseye başlayacak..bizim evin yakınındaki lise olduğu için kendi adresi uzak kalıyormuş..bizim evde yaşıyormuş gibi gösterecekmis..hatta demişki siz ailece bizim evde, bizde ailece sizin evde oturuyo olarak gösterelim demiş..bu durum sıkıntı yaratır mı yani sadece kızını bizde yaşıyor olarak göstermesi yeterli olmaz mı