Mekselinabyb Bi soru sordum ama pek bilen yok yada kimse yazmadı😶 Sma optipuro sadece emziren ve mama veren anneler için mi ? kızım sadece mama alıyor doğru mama değilmi bize ?
BBmom Mekselinabyb öyle bir ayrım yok. Tüm mamalar bebeler tüm için. Bazı özel olanlar bar reflü için alerji için ya da işte kabızlık için probiyotikli olan felan . Onun dışında ayrım yok. Kullanabilirsiniz
winnie-the-pooh Mekselinabyb öyle bir ayrım yokki hepsinin adı içeriği farklıdır . Bizde ilkten sma optipro kullandık gayet iyiydi şimdi hipp organic combiotic e geçtik yani emziren ya da mama veren diye bişey yok
Mekselinabyb winnie-the-pooh bende ilk defa duydum burda bi bayandan ismini hatırlamıyorum. emin olmak için bilen annelere bi sorayım dedim 🙏♥️
Irmakprensesinannesi Mekselinabyb sma optitra yi ilk 7 ay kullandım şuan sma comfort 2 kullniyrm 1 ay sonra sma comfort 3 gecicem optitradan memnundum ama ek gida döneminde kabız olunca kızım mama yi değiştirdi doktorumuz
Irmakprensesinannesi @“Mekselinabyb”#p21331y265 mama anne sütü yetersizliği azlığı durumunda sma optitra comfort hipp vb her marka kullanabilirisnix ben optitra dan memnundum
sarmaliklahana Mekselinabyb bende kullandım emzirdiğimde için optipro kullandım 7 ay. Emmeyen bbeek Comfort kullanıyor diye biliyorum. Kutu üzerinde müşteri hizmetleri arayıp sormuştuk sizde arayın isterseniz 🤷😇
Papatyamkuzum Mekselinabyb bende bebeğime sma optipro veriyodum mama ve meme şeklinde. Son zamanlarda istemedi aptamile döndüm. Yani problemin ne olduğunu pek anlamadım ama?
Damla33 Mekselinabyb comfort hiç emmeyen bebekler icinms optipro hem mama hem emen bebek için diye okumustm nette