Prensesannesi38 Kızlar 14 çeyreğim var , bende hem yatırımlık hemde bozdurunca zarar etmeyeceğim bir takı almak istiyorum, sizce çeyrek olarak kalsın mı yoksa 22 ayar künye alsam zararım ne kadar olur bilezik almak istemiyorum ..
Tuba_engn Prensesannesi38 En büyük zarar künye. Alış ile satış dağlar kadar. Bilezik be altın hariçi maalesef ölü olarak geçerli. Ben genelde bozdurmamak için ömür boyu kalıcı olsun diye künye ya da kolye yaptım.