Kızlar ben çok kötüyüm 3 gündür bi mide bulantısı baş dönmesi halsizlik var gündüzleri hiç bişey yapamıyorum akşamları kusacam sanki çok kötü oluyorum dün akşam acile gittim doktor değerlerin düşmüştür dedi emziren anneler de vitamin değerlerin falan düşmüştür onlar yapar dahiliyeye gitmen gerekiyor dedi b12 verdi ama bak yine başladı mide bulantısı ve sadece akşamları oluyo gündüz uykum varmış gibi halsizlik oluyo nabıcam