Kızlar bebeğim 4 günlük sararması var dedi aile hekimi Gece 45 dakikada kendimi zor uyandırdım dedimbir göstersen iyi olur o zaman dedi Nereye gitmem gerektiğini de söyledi ama ben doğumdan yeni çıktığım için pek algılayamadığım sanırım nereye gitmem gerekir randevu gerekir mi acil veya poliklinik hangisi bakıyor