Ben oğluma mollars almıştım 4 Ay oluyor 2 Ay fln verdim sonra vermedim.
şişe dolu dolu duruyor orda 1 çay kaşığı verdiğim için 2 ayda yarı bile olmadı. Şimdi tekrar baslamak istiyorum fiyatları epey pahalı 4 aydır açık bi sorun oluyor mu ?
Sizler çocuklarınıza verince kaç ayda tüketiyorsunuz?