merhaba arkadaslar bebegim 5 ay 5 gunluk malesef covid dogdugu icin direnci cok düşük ve devamli en ufak seyden hastalanip alerjisi tutuyor basta cok iyi kilo aliyordu fakat 3 aylik oldugunda doktorun yanlis tesisiyle minnacik birsey zatureye cevirdi ve tedavi gorduk sonra tekrar kilo almaya basladi sonra tekrar yavasladi doktorumuz dis cikarmaya basladigi icinde kilo alimi yavasliyor diyor kilosu iyi diyor ama anlarsiniz beni cok tereddutte kalip korku yasiyorum suanda 5 aylik 6400 kilosu sizce mama vermelimiyim her goren mama ver çok küçük diyip duruyor 1 ay sonra ek gida almaya baslayinca belki toparlar diyorum ama yanlismi dusunuyorum bilmiyorum yardimci olurmusunuz bana.ne yapmaliyim