khrmankumsl Selam kızlar 🥺 bebeğim 25 günlük 5 gün önce yarı kırkını çıkardık bundan 5 gün öncesine kadar gündüz gece çok güzel uyuyan hiç ağlamayan bebeğim yarı kırkı çıktıktan sonra susmamaya hatta çıldırtır derecede ağlamaya başladı. Sütüm yetmiyor diye meme+mama gidiyoruz saat başı besliyorum aç değil. Kolik desem değil gaz problemimiz çok şükür yok çok rahat çıkarıyor gazını altını açtığımda pis olmasa bile değişiyorum yani bebeğimin görünürde hiç sorunu yok. Ama 5 gündür gündüz uyumuyor sürekli ağlıyor uyanık kaldığı süre boyunca durmuyor gece de artık yorgunluktan sanırım deliksiz yatıyor ağladığında sadece mememde susuyor emzirken emmiyor ağzında tutuyor çünkü karnı tok anlam veremiyorum ne yapmam lazım bu şekilde devam ederse doktora götürücem. Varmı aynı durumu yaşayan yada tecrübesi olan akıl verecek olan !!
2405 khrmankumsl canım benım bebeğimde öyleydi doktora sorduğumuzda bisey çıkmadı cok şükür 🙏 ağlar çocuk dedi yani zamanla gecdi biyeri agrıyordur ben calpol vermişdim az bisey o zaman canım sonra bi zaman ağlamadı biyeri ağrıyabilir
Sevim07 khrmankumsl daha çok küçük. Muhtemeln komik olabilir çünkü kolik ve sancı birebir aynı sey değil. Kolikde çıkartsa bile bağırsakları kontrol edemediği için kalan sancılar ve ağrı yapar. Oğlum 3 aylık. Ve 2 ay boyunca çektik gaz altan üsten çıkardı ama ağlama.nobetleri hep devam ederdi. 6 7 aksam başlardı 9 10 a kadar... gaz damlaları kullanmaya başlayın doktora danışarak. Sonra gaz yapan gıda ve ielcecrklerden uzak durun. Masaj yapın müzik dinlerin bol.bol ten tena temas yapın.,:) bebek hep huy değişir. Bende başta com panik olurdum zman geçtikçe sende anne olarak tecrübe kazanıyorsun. Her daim sakin ol tatlım 🎈
Sevim07 khrmankumsl daha çok küçük. Muhtemeln komik olabilir çünkü kolik ve sancı birebir aynı sey değil. Kolikde çıkartsa bile bağırsakları kontrol edemediği için kalan sancılar ve ağrı yapar. Oğlum 3 aylık. Ve 2 ay boyunca çektik gaz altan üsten çıkardı ama ağlama.nobetleri hep devam ederdi. 6 7 aksam başlardı 9 10 a kadar... gaz damlaları kullanmaya başlayın doktora danışarak. Sonra gaz yapan gıda ve ielcecrklerden uzak durun. Masaj yapın müzik dinlerin bol.bol ten tena temas yapın.,:) bebek hep huy değişir. Bende başta com panik olurdum zman geçtikçe sende anne olarak tecrübe kazanıyorsun. Her daim sakin ol tatlım 🎈
Sakura-chan khrmankumsl gazı çıksa bile hala gazı olabilir . Gece güzel uyuyorsa gündüz uyumayabilir. Benimki sabah 4-5 gibi alttan gaz çıkarmaya bir başlardı. 10 sn de bir gaz çıkarırdı ve sabah 9 a kadar gözleri kapalı beni uyutmazdı. Nasıl bu kadar gaz oluşur anlayamazdım.
Ahsen89 Benim kızım da böyleydi başta hiç sesi çıkmadı sonra çok ağlamaya başladı kilo almamaya başlayınca idrar yolu enfeksiyon u olduğunu anladık kilo alımını takip edin
Ahsen89 Benim kızım da böyleydi başta hiç sesi çıkmadı sonra çok ağlamaya başladı kilo almamaya başlayınca idrar yolu enfeksiyon u olduğunu anladık kilo alımını takip edin
Aysgl1997 Benim kızımda öyleydi hatta bir gece 5 saat susmadan ağladı korkudan hastaneye gittim gazını da çok iyi çıkarıyordu ama doktor bu çocuk gazdan ağlıyor tamamen çıkaramıyor demekki dedi seninde gazdan ağlıyor olabilir
khrmankumsl Aysgl1997 rezenede veriyorum çok iyi takip ediyorum her mama sonrası veya meme sonrası hemen gazı çıkıyor
2405 khrmankumsl canım gününü görmedim ben 40 cokdıkdan sonra verdim diye hatırlıyorum 3 ay çocuklara aşı olup ateş düşürmek için verin diyorlar ama ben vermişdim yarım çay kaşığı kadar sen bi yarın doktorunu ara istersen bi sor ona gör ver derim 🤷♀️ Karı tok gazı yoksa biyeri agrır diye düşünüyorum 🤔
khrmankumsl Sevim07 kolik oluşumunu önlemek için hem kendim hem ona rezene veriyorum birde biogia damla kullanıyorum. Ama ben sanki bir yeri ağrıyormuş gibi geliyor bana 😣 müzikte açıyorum eşim üstünü çıkarıyor kızımınkinide çıkarıp direk ten teması yapıyoruz müzikler süpürge seslerii ama nafile uykusuzluktan yorgunluktan düşüp bayılıcam artık 😞😞
Mira07 Benim kızımda 28 günlük canım 3.4 gündür uykusuzluktan bayılmadan gündüzleri uyumuyordu uyusada en fazla yarım saat ben genelde salonda oluyordum gündüzleri alışsın diye uyumuyordu bugün yatak odasına aldım hemen uyudu ya sessizlik arıyormuş yada alıştığı odayı normalde gürültüdende çok etkilenmezdi bi dene derim
khrmankumsl Sakura-chan ya insallah gazdandır o kadar çok ağlıyorki bir rahatsızlığı olmasından korkuyorum 24 saattir bu kız 6 saatlik uykuyla normal bir insan dayanamazken kızım nasıl dayanıyor anlamıyorum
Ssssraa Bi okuyun derim, bir de saç kurutma sesi sakinleştiriyor. Banyo yaptırın, kucaklayın. Karnına masaj yapın ayak tabanına masaj yapın. Gazı varsa ondan uyuyamıyordur ve uyuyamadıkca daha da çok ağlar daha sinirlenir. Allah yardımcınız olsun