Unutmayın bı zahmet bı yerden sonra anne sütü yeterli gelmiyor bebegin gelisimi icin ek gıdaya baslanıyor yarın bırgun kılo kaybı gelısım gerılıgı yasarsanız sasırmayın cocugun yemegı cıgnemeyı ogrenmesı gerek gereklı besınlerı alması gerek ek gıdaya alıstırıp bır yerden sonra tamamen besın kaynagı ek gıda olup anne sutunu tatlı nıyetıne alıyorlar