umutsuzanne_34 Başlıkta olan rahatsızlıklar sabahtan beri var ve kürü öksürük ağzımın ici ateş gibi 😖
Deletedmom_22 umutsuzanne_34 ben korona olduğumda öyle olmuştum . Bide vucüdüm , heryerim ağrıyordu kırılmış gibi öyle böyle ağrı değildi, çok ağrıyordu. İnşallah değildir ya sizinki 🙏🏽
umutsuzanne_34 aloeverrra bebeğimi akşam eşime bırakıp gitcem şuan bırakacak kimse yok halsizim de bakamıyorum yerimden kalkamıyorum birden bire oldu
umutsuzanne_34 Deletedmom_22 Evet parmak uclarima kadar ağrıyor ve adım atacak halım yok başımda taş var gibi
aloeverrra umutsuzanne_34 inşallah değilsinizdir. Geçmiş olsun. Maske takın siz yine de bebeğe yaklaşırken
Deletedmom_22 umutsuzanne_34 aynen öyle ağrıyordu İnan hiç kalkamamıştım ağrıdan😖oğlumu zor emziriyordum Ne olur ne olmaz test verin içiniz rahatlar hem