Selam güzel Anneler. Gercekten çok üzgünüm ağlıyorum öyle. Bebeğim 2 aylık. Geçen hafta bebeğimin damağında çoook küçük bir delik gördüm. Ama öncesinde görmemiştim. Dil bağı için randevumuz vardı ordaki doktorlar uçuk gibi bişey heralde dediler ama üstüne gitmediler. Bugün 8 haftalık check randevumuz vardı ve ben doktora bahsettim ve baktı. Hasteneye özel doktora göndermeliyim onlar daha iyi anlar dedi ama kendiliğinden kapananmı yoksa burnuna giden bir delikmi bilmiyorum dedi. Ameliyatla kapatmaları gerekebilir burnuna gidiyorsa dedi. Bebeğimin beslenmesi kilo alımı iyi. İçtiği süt burnundan felan da gelmiyor… Hastaneye özel doktora göndermeleri aylar sürebilir yurtdışındayız burda böyle… Çok üzgünüm bebeğimin canı yanmasın… ona olmasın bana olsun… zaten iki kez dil bağı kesildi. Böyle bişey yaşayan oldumu bilmiyorum ama sadece teselli arıyorum… Allahım hiç birimizi Evlatlarımızla Ailemizle sınamasın inşAllah 🤲🏻😔❤️