Ariyaarya Kızım kilosu gittikçe azalıo ya sütüm çok az biberon ağzıyla itio aptamil aldım yemio bebelac aldım yemio biberonu ilk doğdunda sarılık için verdim emiodu artk yemio neden biberonu tutmuor acaba tutması için ne yapabilirim lütfen yardımcı olun
Gokceninannesiiyim Ariyaarya uykuda yedirmeye çalışın. Benimde ikinci ayda öyleydi iştah azalmıştı ama kilo vermemişti. Uykuda besliyordum.
Halimetprk Ariyaarya instagramda @emzirme.danismanligi diye bi sayfa var. Oraya anlatın hemen çözüm bulur
mama Ariyaarya bazı bebekler biberonu itiyor. Benim kızımda öyle. Biberonu ağzına sokmaz. Ben kaşıkla veriyordum o yüzden. Yada enjektörle. Bebek şuruplarının içinden çıkanlar oluyor onlar da iş görüyor
Gokceninannesiiyim Ariyaarya emzik emiyorsa uyutur gibi emziği verin dalmaya yakın yavaşça emziği çekip biberonu verin bakalım. Emzirme pozisyonunda olsun biberonu verirken.
khrmankumsl Benimde kızım ilk 10 gün biberon almadı itti sarılıktı sütüm gelmiyordu annemde şırıngayla verdi şimdi 25 günlüğüz mememi emerken aynı pozisyonda tutup meme emme pozisyonunda ağzından memeyi çıkarıp biberonu bi anda sokuyorum anlamıyor meme emdiğini sanıp biberonu alıyor yani dik tutarak değilde memeni veriyormuş gibi koltuk altından ittir biberonu belki alır
Ela07 Ariyaarya benim kızımda 2 aylıkken falan biberonu istemiyordu ve mamaları beğenmıyodu bende uyuyoken mamasını veriyordum uyanıksada kaşıkla veriyodum sonradan kendilinğen düzeldi şimdi maşallah içiyo
Ariyaarya Ela07 kaşıkla boğazına kaçmaz mı biberon ucunu sıkıp veriorm bazısını tutuyo bazısını geri atıyor 😞
Ela07 Ariyaarya kaçmaz canım biraz yüksek olsun kafası yavaş yavaş ver boğazına kaçsana sırtına pıt pıt yap bişey olmaz
Nisanur69_ Gokceninannesiiyim benimn..oğlumda 1ay17günlük meme emiyor.. Hiç mama vermedim.. Ama sütümün azaldığını hissediyorum.. Doymuyor..acaba mamamı versem yoksa kilo kaybedecek..
yaseminkarakurt Mamayla değilde biberonla alakalı demekki, lansinohtan ablamda çok memnun bizde aventle ikisini kullanıyoruz
aysenur06 aptamili kaşıklı biberonla var onlarla verebilirsin , hastanede bebeğimi onunla besliyorlardı , bende onu kullandım ,
kiliclar [bilinmeyen] sulukla verin aptamili o zaman içer biberon reddi var demekki sizde şuanda geçici dönem ama bir müddet sonra deneyin tekrar
D16 Lansinoh biberonu dene. Anne memesine en yakını. 49 günlük bbğim . Geceleri sütü sağıp onla veriyorum çok şükür memeyi bırakmadı. Tavsiye ederim