Merhaba hanımlar 4 gün önce doğum yaptım doğum sırasında hemoroid çıktı bende normal doğum yaptım o gündür bugundur çok kötüyüm ne oturabiliyorum ne de yürüyebiliyorum dışa çıkan memeler taş gibi bi de dikişlerim var acaba merhem kullansam dikişlerim zarar görür mü?