sonsuz17 Kızlar sizce hangi rengi daha hoş lila çok beğendim lila takımım da var alsam mı kararsızım önerdiğiniz elbise veya sayfa varsa fikrinizi alırım
Motherb sonsuz17 lilası çok güzelniş. Ben size bir takım atayım fiyatı hem uygun hem güzel ben sipariş verdikten sonra gördüm malesef. Ama nasıl resim atabilirim
sonsuz17 Sema065 benimde aklım onda kaldı valla takımın var başka renk al dedi kardeşim sormak istedim o yüzden
Glll44 Elbise guzel ama simdi keten kumaslar moda ya onlardan bakabilirsin modaala seval giyim sule giyim modaebrar falan:)
Glll44 Şuanki duruma gore elbise fiyatı gayet iyi nerdeyse elbiseler hep ucuk 350 ve üstü önceden 500 e abiye alrdk simdi gunluk elbiseler olmus bi dunya para 😒
miniikmucizeem sonsuz17 modaşahtan fotoğrafları attığınız yerden takımları çok güzelde elbiselerini bilmiyorum malesef