Kızlar oğlum ve kızım ağır bir enfeksiyon geçirdiler bir ay öncesi diyebilirim ikisininde Ateşi dinmedi o sıra kızımın memesinin üç cm yukarısında şişlik fark ettim ve morluk.Önce travmatik diye düşündük belki düştü ve fark etmedik diye doktora gösterdik usg çekildi ilk başta soru işareti dedi doktor bir ay sonra tekrar kontrol verdi.Sonucu söylemedi belirsiz dedi.Bir ay sonra gittik küçülmeye başlamıştı doktor korkulacak bir şey yok küçülmeye başlamış kötü bir
Şey olsa Allah korusun hızlı büyürdü dedi.Ama o şişlik hala mevcut ve dudağımla değdiğimde o bölge sıcak diğer meme üstü soğuk ve hala mor.Korkuyorum neden gitmedi diye 😢Başına gelen var mı Allah rızası İçin bilgilendirsin