Slm kızlar oğlum 13 buçuk aylık ve yürüyor kendi başına. 12 ayından beri biz ellerinden tutunca yürüyordu artık kendi başına vuruyo.. sevgili anneler oğlum parmak ucuna basıyordu sıralarken korkuyodum ama şimdi ayaklarına tam basıyo korkmayın bastan yürümeyi bilmedikleri için öyle başlıyorlar