Kplnnn ben burda bir anneden duymuştum bebek çok küçük olduğu halde gelişiminden önde gidiyormuş . Hatta görenler senin çocuğundan korkuyorum filan diyorlarmış. O da bebeğim normal mi diye doktora götürmüş. Bazı bebekler diri oluyor . Bebekten bebeğe değişiyor . Bizimki 6 ay 10 günlük hala dönemiyor . Yeni yeni yan yatmaya başladı.