miray7676 geceleri bebeğim ağlıyor sürekli sanırım diş çıkarıcak , ağrıyı kesicek ne kullanmalıyım ? ne kullandınız anneler önerinize ihtiyacım var acil
Nefesin-Annesi miray7676 calpol ve pedifen verdim hep dönüşümlü bizdr çok ateş yaptı fitil bile kullandık inşallah ateş yapmaz sizdrdr
Sulebaydir miray7676 tetagil olabilir 2 yemek kaşığı içine 4 5 tane karanfil koyup buzlukta 1 gün bekletikten sonra sürebilirsin bunlar rahatlatır bebeğinizi