Sadece anne sütüyle beslenen kızım 1 ay kontrolümüzde 680 gram aldığı için doktor az almış ben 1 buçuk kilo almasını beklerdim dedi 😩 sonra benim sütüm azaldı gibi geldi bana galiba tribe girdim doktorun söylediğinden sonra. Hani sıkıyorum bazen fışkırıyor bazen damla damla geliyor ama bebeğim 10 dk 20 dk da olsa emiyor sonra uyuyor akşama doğru biraz gazı oluyor sonra yine uyuyor yani aç olsa bebek uyur mu sizce? Hemşire demişti ki açlıktan halsiz de düşebilir o aklımda kalmış hep 🥲 bu arada sarılığı da çok hafif kendiliğinden geçer demişti doktor. Çok moralim bozuk dünden beri hem emzirip hem sağım yapıyorum göğüslerim acıyor artık.