Merhabalar. Benim oğlumda da ek 4 aylıkken böbreğinde bi kitle çıktı. Takipte kaldık. Calcium birikmesi olabilir dediler. 3 ayda bir ultrasona giriyor. Ne büyüyor ne küçülüyor. Doktorumuz limon suyu içir demişti. Eritiyormuş galiba. Ateş, huzursuzluk gibi şeyler olmazsa korkma demişti. Yakın zamanda gideceğiz bakalım ne olmuş.