Papatya2636 Kızlar halen korkuyorum dikiş yerimi almaya 2 ay oldu siz ne zaman aldınız jilet vursam zararı olurmu o kısma
Deniz344 Papatya2636 ben makina ile aliyorum ama gecen agdayla aldim sorun olmadi 8 ay oldu benim ama
Esoca38 Papatya2636 ben 1 ay sonrasında hemen yaptırdım kendim yapamıyorum agdayi maalesef.. hiç bir sorun yaşamadım ama dikiş yerlerine gelmeden güzelce sürüp çekti kuaför hiç sorun yaşamadım :)
pogacayanakk Papatya2636 kırkı çıktığında ağdaya giden ben😁 bir şey olmaz korkmayın ben yaptırdım hiç sıkıntı yaşamadım
1balkizannesi Papatya2636 ilk aylar jilet kullandım sonralar ağda yaptım 22 ay oldu şimdi eldivenle alıyorm ağdaya ve jilete asla dönmem…
Tugbatugra Papatya2636 canım bende aynı postu açmıştım ben kırkım çıkar çıkmaz ağdaya gittim ama dikiş olan yere ağdayı vurdurmadım neolur ne olmaz diye kendim elimle çıkan tüyleri ağdayla aldım uyuşuk olduğu için hissetmedim bile
_YanakReisinAnnesii Papatya2636 40 biter bitmez ağdaya gitmeye başladım tekrar hicbir problemde yaşamadım 1 yıl olmak üzere
Kplnnn 6 ay oldu doğum yapalı geçen ay hiletle aldım ondan önce doğumda aldırmıştım ağdayla ben lazere gitmiştim önceden çok çıkmıyor o yüzden. Korkmuştum ağdaya gitmeye bide bebekten vaktim olmadı bakalım bir dahakine gitcem bir şey olmaz herhalde