Caniimyavyumm Kızlar başına böyle bişey gelen var mı,? Bebeğim 36 günlük bugün kakamız da açık pembe kan gördük hemen doktora götüreceğim şimdi eşimi bekliyorum, böyle bişey yaşayan var mı ? Neden olmuş olabilir
goldumsu Caniimyavyumm alerjik olabilir ya da yaparken kakasını zorlanmış olabilir. Çok geçmiş olsun umarım bir şey çıkmaz🙏🏻
Tortilla_ Caniimyavyumm Beslenmesi yeterli değil ise idrarında kan geliyordu. Yada alerjik bir durum oldu
endoplazmikretikulumiste Caniimyavyumm kaka da değilde idrarda pembemsilık olunca vucut susuz kalmış anlamına gelıyor onu biliyorum kaka da alerjik bir durum olunca dıye biliyorum
Birceninannesii Süt alerjisi olabilir. Benim bebeğimde süt alerjisi vardı mukuslu kaka yapıyordu ama iki üç defa kanda görmüştüm kakasinda. çok şükür sonunda atlattık 🙏
Zeyzeytu Yeterli beslenmenmemesinden olblr cnm bnm kızımın idrarından gelmişti doktor sıvı kaybı bol bol Emzirin dmeişti . Korlulck bidurum yoktur siz doktora danşın tabi
Emn33 Caniimyavyumm evet ben yaşadım canm sütlü ürün çok tükenmiştim o dönem bebegimin de sut alerjisi varmış alerji olunca kaka da kan oluyor ama korkma
serebro Caniimyavyumm kaka da değil de idrar da pembemsi leke yetersiz beslenmeden kaynaklanıyor. Kakada ise eğer ince kıl gibi kan söz konusuysa makat çatlağı olabilir… oğlum var ama kızlarda da hormonlardan kaynaklı lekelenmeler olabiliyormuş o konuda net bilgim yok. Çok belirgin başka şikayet yoksa çok ciddi birsey değil diye dusunuyorum. Geçmiş olsun.
Lilyum01 Caniimyavyumm alerjisi olabilir veya rota virüs kapmış olabilir. İmkan varsa çocuk uzmanına göstermelisiniz. Çocuğunuz kaka yapınca fotoğraflayın.
Caniimyavyumm Hemen gittik hastaneye poposu hafif ıkınırken zorlanmış poposundan geliyormuş kan bağarsaklar da bişey yok çok şükür, krem verdi iki tane