Benim oglum da 7-8 kere kaka yapiyordu gunde, her kakasinda zorlanirdi cok fazla. Birkac doktora goturduk, gazdan dolayi demisti. Kaka yapmak zorluyordu. Tamamen aglamadan kaka yapmasi 6-7 ayi buldu malesef. Suanda 20 aylik hala gunde 3-4 kere kaka yapar😅 Saglikli bir insan ve bebek her ogunden sonra kaka yapmaliymis zaten bu arada, bebekken her emmeden sonra buyuyunce her ogunden sonra.