Sinemaksin Bizde 5.5 aylığız aynı problemler burnu tikali öksürük hafif ateş. Doktorumuz ilac vermiyor kuxuk olduğu için. 2 saatte bir hava veriyorum sonra sterimar ve baby vac la çekiyorum. Her seferinde de yoğun mukus geliyor 😔
ecosummm Sinemaksin bende hava veriyorum serum fizyolojik yapıyorum ama tıkalı bir de sesi kısıldı ateşi düştü ama
ecosummm Kahvedelisi benim ki direk antibiyotik verdi boğazı kızarık deyip ateşi düştü sadece ilk gün çıktı ama hem sesi gidik hem burnu tıkalı akmıyor bir türlü
Cennet-Eserr ecosummm illiadin diye bi sprey var hamileyken de çok kullandım ben oğlumada kullandım doktora sorup anında açıyor burnu grip zamanı baya kurtardı beni
Ebruli55 ecosummm instagram hastalanmayancocuk sayfasını takip edin gereksiz antibiyotik kullanarak ksıır döngüye girmeyin allah acil şifa versn