Merhaba bebeğim benim karaciğer enzimlerim yüzünden erken doğmak zorunda kaldı.hamilelik sürecinde bebeğimle alakalı hiç bir sağlık sorunu yaşamadık çok şükür.. benim gebelik kolestazı yüzünden erken doğdu..33 hafta 1860 gram..tam 13 gün kaldı küvezde..Her gün sabah akşam süt götürdüm 1 hafta sonra emmeye başladık 7.günden itibaren günde 3 kere gidip emzirdim çok çok zordu..şimdi 9 aylık..2 aylıkken sünnet olduk,ek gıdaya 6aylık geçtik şu an toplamda 6 dişimiz var emekliyoruz doktor 6.ayında yaşıtlarını yakaladı dedik şu an 8760 kg SAKIN UMUDUNUZU KAYBETMEYİN prematüre annesi olmak çok zor ama BEBEĞİNİZE İNANIN EMİ..onlar bir mucize♥️♥️♥️