Duygudikicidkc benim de 18 günlük. Uyumlu bir bebek şimdilik. Beslenir, altı temizlenir, biraz uyanık durur, konuşurum onunla sonra uykusu gelir azıcık daha beslerim beşiğe bırakırım uyur. Günlerimiz böyle geçiyor. Kucağımda uyutamıyorum ama babası bu konuda iyi onun kucağında uyumayı seviyor sanırım. Bu yolda eşinizin desteği de çok önemli. Kaynanam yok annem uzakta. Bebeğimi eşimle büyütmeye çalışıyoruz.
Tek başıma onu yıkamayı bile öğrendim. Her sabah rutinimiz oldu banyo. 4. Aydan itibaren de akşam rutini yapmayı planlıyorum banyoyu.
Emzirirken ya da mama verirken hangisini yapıyorsanız onu izleyin her ayrıntısını ayrı ayrı kendinizce yorumlayın. Böylece zor gelen şeyler belki daha kolaylaşır. Bu çocuğu ben yaptım diyin kendinizi tebrik edin. Gücünüzü hissedin. Ben çok sıkışınca öyle yapıyorum. Tüm kötü zor şeyler geçecek. Allah bizi onlarla ve sevdiklerimizle sınamasın.