Annecann Mmeelliikkeee mikrodalgam yok fırında biraz şey. Bu sefer buzu çözülünce ısıtayım bakalım nasıl olcak
Mmeelliikkeee Annecann tabi çözmeden ısıtma , tavada da çözülünce önlü arkalı ısıtıyor annem güzel oluyor
happy___ cennetkokulubal bana misafir gelecek kavurma pilav salata çorba yaparım. Sarma da sararım. Anca bunlar yenir . Bir de tiramusi düşünüyorum çayın yanına bebekle anca bu kadar.
happy___ gocebebirbayan ilk gün kebap yeriz. İçli köfte mutlaka yapılır. Ciğer kavrulur bol soğanlı acılı güzel yaparız. Sonra tekrar mangal . Her gittiğimiz yerde mangal içli köfte 😂🧿
gocebebirbayan happy___ içli köfteyi bizim erkekler bayram günü yemez ama mutlaka onun için de kıyma ayrılır sonra yapmak için yani 😃 ama dediğin gibi nereye , kime gitsek mangal , kavurma ya da ciğer 🤭🤭🙈 Adanalı olmak bunu gerektirir 😁 neresinden canım sen ?
Eminos cennetkokulubal baklava yapmistim onceden buzluktan onu cikartip pisiricem borek yapmam biraz kavurma yaparim gelen misafire de cigkodte ayran ikram etmeyi dusunuyorum makinem var o yogurur bakalim 2 bebeyle yapabilirsem bana bayramda cok gelem olur bizde cok ziyarete gideriz
denizdalgasi1 cennetkokulubal bayram tatili 9 gün olduğu için bizde ev tuttuk çeşmede bayramın ilk günü buradayız sonra gidiyoruz 6 gece ondan yemek falan umrumda değil 😂 bayramın ilk günü yemek yemeye gidicem 😂
Mavi666 cennetkokulubal kuru fasulye pilav tatlı olarak da şekerpare planım. Kız kardeşlerim yanımdalar. Eşim de dahil başka da kimse yok herkes uzakta 🙂
Mavi666 1mom1girl maddi kaynaklı olabilir mi? Et yapabilirsiniz bütün gün bunu ifade de edebilirsiniz diyelim ama başkalarına neden siz yapmıyorsunuz demek biraz düşüncesizlik olmuyor mu? Ana haber bültenleri aylardır et yiyemiyorum diyen insanlarla dolu. Askıda ekmek veren fırınların önünde saatlerce kuyrukta bekleyen insanların olduğu bir memlekette yaşıyorsunuz.
Tiredwoman cennetkokulubal her yıl baklava su böreği sarma et kavurma yapardım ama bu bayram eşim ailesinin yanına gidecek bende ailece çok samimi olduğumuz arkadaşıma gidicem ama onda da aynı menüyü birlikte yapıcaz yine ekstra şeylerde olur belki
Nefeshiramm cennetkokulubal kız sarma börek filan misafirlere mi ikram ediyorsunuz yoksa kendiniz mi yiyorsunuz. Bizde bayramlarda Bi şeker çikolata bide tstlk koşa çay vs verilir öyle börek sarma vs olmaz
Ssumru cennetkokulubal kendim şerbetli tatlı yapacağım zeytinyağlı sarma şöyle üzümlü dolmalık fıstıklı falan 😀birde klasik et kavurma 😀😀
Zynp26- cennetkokulubal bayram menüsü sabah kavurma öglen haşlama aksam kebab 😄 şaka bir yana etten gina geldi et yemegi yapmak istemiyorum artik hele birde kurban girince adam etsiz yemek yemiyor dokunmak istemiyorum artik ete tiksinecem
bloggeranne cennetkokulubal banada gelen giden yok kayınvalidem sarma, helva, su böreği, ve tatlı yapmış 😊